Funktioner der gør arbejdsdagen bedre

Med Intempus kan du nemt gøre arbejdsgangene i din virksomhed både lettere og mere effektive. Se her, hvilke funktioner dine medarbejdere kan bruge til at registrere deres arbejde i Intempus’ app samt hvordan det administrative nemt kan håndteres med funktionerne i Intempus’ administrationsmodul.

Intempus' app

Gør arbejdsdagen nemmere med digital timeregistrering, hvor tid let registreres direkte i Intempus' app. Med appen kan dine medarbejdere nemt registrere fravær, kørsel, udlæg og meget mere.

Intempus' administration

Få det fulde overblik over arbejdstid, medarbejdere og projekter i Intempus’ administrationsmodul.

I Intempus’ intuitive planlægningsværktøj kan administratoren nemt bevare overblikket over medarbejdernes tid og arbejdsopgaver. Samtidig kan administratoren planlægge de enkelte medarbejderes arbejdstid og projekter uge for uge.

Intempus handler ikke kun om at gøre indberetning af arbejde så let som muligt. Det handler også om at effektivisere administrationsarbejdet. Derfor integrerer Intempus til eksterne økonomi- og lønsystemer, så dataen i Intempus nemt kan overføres til løn og fakturering. 

Med en normtid for det daglige arbejde, registreres overarbejde automatisk i Intempus. Skal timerne afspadseres, tilføjes de automatisk til medarbejderens afspadseringsbalance. Bruger din virksomhed overtidsregler, registreres de ekstra timer, så de ligger klar til udbetaling.

Godkendelse af indberettet arbejde kan være en stor administrativ tidsrøver. I Intempus er godkendelsesflowet gjort effektivt og overskueligt. Der kan vælges så mange godkendere, som der er behov for, og derefter er det let at godkende enten én, flere eller alle indberetninger ad gangen. 

Intempus’ unikke GPS-tracking giver et geografisk overblik over, hvor dine medarbejdere befinder sig i realtid. Derfor kan arbejdsopgaver tilpasses baseret på medarbejdernes lokation. Er der GPS-koordinater på en sag, bliver medarbejderen automatisk tjekket ind på en sag, når personen befinder sig i den pågældende GPS-zone.

Slip for at skulle bruge tonsvis af administrations timer på at holde styr på prislister, takster og timepriser. Du kan med fordel lade Intempus håndtere akkordarbejdet for din virksomhed. Uanset om medarbejderne skal aflønnes på baggrund af udført arbejde eller tidsforbrug, så er det gjort nemt med Intempus, der automatisk udregner akkordarbejdet for dig.

Intempus Terminal

Med Intempus Terminal bliver den daglige komme/gå registrering nem og tilgængelig for alle dine medarbejdere. Systemets fleksibilitet sikrer, at medarbejderne kan lave fyldestgørende timeregistreringer, så du som administrator slipper for at bruge unødvendig tid på administrationsarbejdet. I stedet kan du bruge tiden på andre vigtige opgaver.

Læs mere

Integrationer

Intempus integrerer til både løn- og økonomisystemer

Hos Intempus ved vi, hvor værdiskabende det er, at ens systemer kan snakke sammen. Det sparer ressourcer og ikke mindst fejl, når data nemt og enkelt kan overføres fra det ene system til det andet. Derfor integrerer Intempus med markedets bedste systemer til økonomi, løn og kvalitetssikring.

Se integrationer